Grootste restaurantaanbod van Nederland
Gedetailleerde restaurantinformatie
Gemakkelijk te reserveren voor groepen
dinnersite
De complete restaurantgids!
INLOGGEN / AANMELDEN
RESTAURATEURS

Jan van Lieshoutstraat 3, Eindhoven51.438412505.47986520FransNederlandsInternationaal

toon telefoonnummer

website
(stap 1/2)
Zeker van een tafel
Binnen 5 seconden bevestigd
In twee stappen gereserveerd
Welkom bij Meneer Frits,

Meneer Frits is een sfeervol en eigenzinnig Grand Café in het hart van Eindhoven.

Het is gelegen op de hoek van de Markt en de Jan van Lieshoutstraat. Hier kunt u terecht voor een lekkere kop koffie, een goed glas wijn en smakelijke lunches & diners. Bereid door chef-kok Friso van Berkel met brigade.

Keukens:

Frans, Nederlands, Internationaal

Prijzen:

VHN: € 32,00

diner:

ma
di
wo
do
vr
za
zo

lunch:

ma
di
wo
do
vr
za
zo

reserveren:

gewenst

Chefkok:

F. van Berkel

gastheer/vrouw:

S. van Heesch

Betaalmogelijkheden

PINMastercardVisa

Ambiance

Modern

Muziek

Live muziek: Regelmatig

Ligging

in een uitgaanscentrum

Invalidevoorzieningen

Rolstoeltoegankelijk,
Toegankelijk toilet

Groepsfaciliteiten

Groepen tot 90 personen, aparte menukaart, Max. 12 personen aan tafel 

bruiloft / feest

Live muziek, Vrijgezellenfeest 

zakelijk/vergaderen

Projector, Beamer, TV, DVD, Microfoon 

terras

100 plaatsen, parasols aanwezig, honden toegestaan 

 



Reviews over Grand Café-Restaurant Meneer Frits



7.3

Reviews op Couverts


Dinnersite.nl toont de reviews van Couverts.nl, omdat deze geschreven zijn door gasten die daadwerkelijk het restaurant hebben bezocht.


5.0
Gemiddelde
Boy
22 juni 2017
5 minuten voor het hoofdgerecht na 1,5 uur wachten
Tsja, je bestelt een concertmenu 2 uur en een kwartier voorafgaand aan de voorstelling.. Aan de ober gemeld dat we naar de voorstelling gaan. Bevestiging gekregen dat het goed begrepen was en voor elkaar zou komen. Het voorgerecht kwam vrij vlot en toen begon het grote wachten... Twee keer gevraagd aan de ober waar de hoofdmaaltijd bleef en weer geattendeerd op het feit dat we naar de voorstelling gaan. Zeer vele maaltijden langs onze tafel naar niet-concertgangers zien gaan. Na derde escalatie een hoofdmaaltijd om in 5 tot 10 minuten op te schrokken... Wel voor de halve prijs, omdat we drie keer geklaagd hadden. Volgende keer liever volle prijs en op tijd. Het eten is op zich lekker.


6.3
Gemiddelde
Danielle
20 juni 2017
Lekker eten, bediening onder de maat
Voorafgaand aan een concert hebben wij hier met drie personen gegeten, door files en vertraging hadden wij weinig tijd (ong. 1 1/4u) - de bediening was hiervan op de hoogte. Toch hebben wij 3x om het menu moeten vragen en werden wij vrij kortaf gewezen op de mogelijkheid om snel te kunnen bestellen en zo na een (hoofd)gerecht nog een 2e gerecht van het menu te kunnen nemen. Na een 1/2u kwam het hoofdgerecht met de mededeling dat de bij behorende frietjes zo kwamen. Deze zijn nooit aangekomen. De entrecote met groente was verder prima.Er is tussentijds niet geïnformeerd en ondanks wenken niemand gekomen. Bij het afrekenen en de opmerking dat de frietjes gemist zijn, was de opmerking ' oh dat is slordig'. Kortom als de bediening op peil is, is dit een leuk restaurant om voor een voorstelling, snel te eten.


5.6
Gemiddelde
Willem
20 juni 2017
Helaas weer erg teleleurgesteld, evenals de andere bezoekers...
We hadden voor 2 personen om 18:30 in het Muziekgebouw Frits Philips gereserveerd om ontspannen te kunnen eten en in alle rust naar de zaal te kunnen gaan voor een mooi pianorecital dat 20:15 begon. Ruim tijd, zou je zeggen. We konden direct bestellen en 10 minuten later zaten we aan het voorgerecht. Tot zover ging het goed, maar toen begon de ellende. Het was druk op het terras buiten. Die bestellingen werden snel uitgeserveerd, maar de mensen van het concertmenu zaten binnen en kregen niets. Op steeds dringender vragen werd alleen gezegd "de hoofdgerechten worden zo tegelijk uitgeserveerd". Dat was uiteindelijk pas om 20:00; na een uur en een kwartier wachten! We hadden nog net 5 minuten om daarvan vlug wat naar binnen te schrokken en af te rekenen. Geen tijd meer voor een dessert of koffie. Een excuus kon er niet af; alleen de twee drankjes werden niet berekend. Daarna haastig naar de zaal en vol stress aan het concert begonnen. Wij hebben dit nu al minstens drie keer precies hetzelfde meegemaakt: weinig respect voor concertbezoekers. Het bedienend personeel vond het ook heel vervelend; zij deden hun best. De volgende dag per mail een klacht ingediend, zonder reactie. Daarom na het weekend ook maar bij de directie van het Muziekgebouw. Misschien komt daarvan nog wel een reactie. Geld terug voor een mislukte avond zou ik heel normaal vinden. Ons zien ze in elk geval niet meer. Tip voor toekomstige gasten: maak bij de bestelling een concrete afspraak hoe laat je uiterlijk klaar wilt zijn.


Meer reviews »


Schrijf zelf een review »


Lekker gegeten? Laat het weten!





Updates van dinnersite ontvangen?

Blijf op de hoogte van de laatste nieuwtjes en restaurants bij jou in de buurt.